Friday, November 20, 2009

Woke up at 130 today, 14 hours of sleep
That's normal right? haha
Tu pun bangun sebab Athirah kejut ajak
pegi rumah Farisha. Then, i got a phone call
from Aimi, die ajak pegi Makbul dengan Yus
Dorang siap nak datang rumah
I cam uuuuuuuuuuuuuu Yus jarang lepak so cam
nak pegi. calling calling last last Aimi cakap tak jadi

So yeah, pegi rumah Farisha, Amy amik
Had lunch there, me fave, aglio olio
Makan Haagen Dazs Belgium Chocolate ice cream
Cakkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap


Then kitorang masuk dapur, masak samosa dengan karipap
Pastu tetibe buat ice blended, sunquick campur lemon
campur lalalalalala haha pastu buat the cheese toast yang
dorang baru balaj buat

Tengok 500 Days of (bitchy) Summer hahaha
Wait, no, bitch tak sesuai, idk lah
That movie was sweet and the soundtracks are nice
Tapi Summer #^#%^#$!@#^&$)&( pegi tengoklah haha






Kemas almari, applause
Sekali my mum call ajak g Tesco

So terpaksa lah tinggalkan and sambung later
Pegi Tesco dinner dekat KFC, cashier friendly bagus
Milo sedap
My mum cakap makan ayam sebab next week pantang
Bring me haruan!! My mum cakap kat Aussie kene jage makan
Taknak lah camtu, so makan haruan gamat wtv biar sihat cepat
hehehe so nnt i takleh makan ayam and daging, and maybe ikan

Rase macam nak buat bende cuti ni, tapi masuk hosp punye pasal
susah nak squeeeeeeeeeze dalam time
Nak g Sunway Lagoon, Cosmo World! and my blogshop, ugh tension :P

Thursday, November 19, 2009

Last Day of School (for me)

We had our exams dekat 5 Alpha. I was excited sebab meja dorang cantik.
BUT, bende cantik mesti ade bende tak kene kan?
yeap the foot rest, jauh gile babi, benci ah haha

I just want to talk about the class for a minute
Square oun square lah (?) and Beta punye class besar gile babi
Siap ade almari store sume haha but i dont mind :p
I love the class sebab sedap gile bile tido :P

okay so, Sivik paper was the first to go.
Ade essay la pulak, wasnt prepared for that
But the paper wasnt that hard (?) i dont know
Tak dapat A mampus

Recess was fun
Sume orang beli claypot for themselves, usually share
Took our time, makan makan, borak borak, gelak gelak
Best la haritu, Sarah and Amy told us about the 'blonde jokes'
and Amy started to make lame jokes that takde sape faham :p
Tapi last last faham hahaha yeah we're that slow :p

Masuk kelas, cakap je the whole time, ade la study sikit
Aimi duk tangkap tangkap gambar orang haha
Before recess pun best jugak, kitorang lepak corridor,
tangkap tangkap gambar and buat lawak and gelak gelak haha

Lepas tu Fatin datang, nak pulang beret Farisha
Dalam bag die sume barang PP haha kitorang (Ila, Dina and myself)
pinjam beret sebab nak pakai time exam haha

Sejarah started at 12, amik kau
Ngantuk sial, i slept haha memang lena ah
Bile habis baru bangun :p






Lepas tu lepak rumah Farisha
Kitorang jalan balik tapi singgah rumah Yus amik dvd 'Orpahn'
Time jalan nak pegi rumah Farisha hujan :( hahahaha

Main her new World Monopoly with the electronic credit card thing
haha best. Kitorang dah order McD dari kat sekolah lagi tapi
lambat sampai. Sai datang dulu, sambung main pastu baru McD datang

Tengok According to Jim pastu baru tengok Orphan
That movie was sick! I love it, because it scares the hell out of me
I screamed the whole time sampai at one point i ingat i tak boleh
nak tengok sampai habis haha

Jalan balik, hujan lebat. Love it, tapi hujan kene badan sakit sikit
hahaha sampai terus mandi




Pastu pegi OU ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
First stop, Topshop
Try carikkan the sweater vest my brother tried
Tapi takde, otang Topshop cakap OU jual sweater vest tak laku
so ade dekat Pavi KLCC je

Pegi Fourskin jap
Nothing much

So pegi Topshop balik, belikan my brother the silver wallet he wants
and finally, bought the FREAKING LEATHER JACKET!! ♥♥♥♥♥♥♥
Tapi my sister cakap die kasi time birthday haha takpe
im willing to wait ♥

Then pegi Cotton On
I tried on seluar hitam yang koyak koyak tu
I love the length (so if Cotton On ade jeans, nak)
But torn tu nampak gile plan and macam paramecium haha
And try satu baju

Kakak i try baju dengan skirt
GG try baju baju and baju, sume purple haha
and she tried on a the black wool cardigan tapi tak beli

I beli geometry top
GG beli studded top and ______ (?)
Kakak beli skirt, due baju and ? omg nnt i igt balik haha

Cotton On dah nak tutup dah kitorang tak keluar keluar lagi
The cashier cakap i ni 'pelanggan setia' and
die cakap i dah ade sume barang and she cant think of anything
yang i belum beli haha die ingat kitorang kawan
she said, i always come with my friends, true haha
tapi everytime lain lain orang :p

so i cakap lah, camtu kene lah buat member card
'if kitorang ade member card, u orang pertama i bagitau' :)

Monday, November 16, 2009


sy suka sorg budak name die sarah
die suke makan aiskrim comot,comot
tp sarah comel sangat

hari2 sarah tunggu sy blik sekolah
klau sarah tunggu bawak aiskrim
dua..sy syg sarah sangat

biarkanlah...7x
biarkan sarah aaa..

bile ptg2 kite main dkt padang
sarah suke tolak jatuh dan tersungkur tp..
sy syg sarah..

bile besar nanti sy nk kawin dgn sarah
bapak sarah baik suke pujuk sy sbb
mama sy garang.

biarkanlah 7x
biarkan sarah aaa..

skrang sarah xde lg dlm dunia sy
sy suke tunggu sarah dkt kubur
sy rindu sarah sangat..

biarkanlah 7x
biarkan sarah aaa..

The Fratellis - Whistle For The Choir






Well it's a big big city and it's always the same
Can never be too pretty tell me you your name
Is it out of line if I was to be bold and say "Would you be mine"?

Because I may be a beggar and you maybe the queen
I know I maybe on a downer am still ready to dream
Now it's 3 o'clock the time is just the time it takes for you to talk

So if you're lonely why'd you say your not lonely
Oh your a silly girl, I know I hurt it so
It's just like you to come
And go and know me no you don't even know me
Your so sweet to try, oh my, you caught my eye
A girl like you's just irresistible

Well it's a big big city and the lights are all out
But it's much as I can do you know to figure you out
And I must confess, my hearts in broken pieces
And my heads a mess
And it's 4 in the morning, and I'm walking along
Beside the ghost of every drinker here who has ever done wrong
And it's you, woo hoo
That's got me going crazy for the things you do

So if you're crazy I don't care you amaze me
Oh your a stupid girl, oh me, oh my, you talk
I die, you smile, you laugh, I cry
And only, a girl like you could be lonely
And it's a crying shame, if you would think the same
A boy like me's just irresistible

So if your lonely, why'd you say you're not lonely
Oh your a silly girl, I know I hurt it so
It's just like you to come and go
And know me, no you don't even know me
Your so sweet to try oh my, you caught my eye
A girl like you's just irresistible

birthaday najib i sambung nanti :p and hari koko and ou outings








Pavillion

So okay, Amy picked me up at 1015AM? Yeah around that time and gerak Pavillion. Had breakfast at Subway. I have two issues with Subway yesterday, 1, pekerja tu tak pandang pun bile cakap and pandang bawah, how the hell am i supposed to hear craps that u were saying. 2, die tak panaskan the sandwish, tak tanye pun so i forgot and end up malas nak mintak sebab #%@#$%^. And thirdly (okay 3 issues) the cashier spoke hagugalu english with me and i didnt understand what she was saying. When i asked her to repeat her question, she laughed at me. Babi tak babi?

Then we went to Topshop. Nothing special? But ade sale yang buy 2 for RM80 t, ahaa. But i pledged myself not to buy basic things and tshirts! Amy tried on few dresses. Dekat fitting room ade 2 austaralians. This girl tried on the super micro mini sequin skirt and i saw the Topshop worker starring at her ass! haha

Then we went to Charles and Keith. I tried on this Prada-Miu Miu inspired velvet heels. Cantik gile babun. Amy tried on this loafer-like heels and this CK inspired heels. She was looking for shoes with broad... heels. And the CK inspired cantik sial, snake skin textured

Pegi balik dekat kerete (dekat je) sebab nak amik my Instant Back. Pegi Mooks
Damn lah, Malaysia takde Lomo service centre so i might have to ship it to Hong Kong. When i asked about warranty die cakap just staple the receipt with the warranty card, i tak dapat pun waranty card UGHH Plus Lomo cakap boleh replace with a new one but nooooo, tu valid for ten days je, cakap la awal awal... depressed haha

Then we went to Marc Jacobs to wait for Ila and since Loaf is just few steps away, we decided to buy som-something, u know what im saying haha I bought a brownie &hearts, and Amy and her brother bought this chocolate thing. Lepas tu jumpe Ila!

Singgah Charles and Keith jap sebab i beli kasut tu (hell yeah i did). While nak bayar, Ila Amy pegi Cotton On! hehe




Zouk

Amy's brothers waited for us in the car while we went for some clothes hunting :p
First, we registered our names and we got a mouse pad haha and an invitation card to.. idk Zouk? haha We realized we're the only 16-year-old "kids" there

Kitorang masuk the main room dulu. Ila found this pastel coloured and this rainbow skirt from Tea and Sympathy tapi tak beli sebab nak round dulu. Im going to use the word 'found' sebab situ gelap haha Then i found the shoulder badge thing haha cheapest price in town + no postage fee, so beli lah :p Amy jumpe mesh dress tapi brown

"There's this mesh dress with roses at the end, lawa gila!" quorted Ila. And yes cantik! haha ade this tshirt with zipper all the way from top to bottom like the one i have :p and banyak barang lawa situ tapi mahal.

"A girl named Sal suddenly said hello to me and asked where I bought my shoes :')
She said it was pretty,hehehehehe.
A bit awkward, but thanks anyways!
Amy bought a Vivienne Westwood Melissa flats from Lush Seredipity."


Lepas tu, BACI! I love BACI! haha ade this leather-like jacket with studs = love. And a sequin blazer! Dorang banyak jual barang cam Topshop doh. I likee. Then Ugly Duckling, Amy jumpe lace dress pulak somthing like the mesh but its lace haha and i jumpe floral chiffon top which i like tapi biar dulu haha Ila reserved an I &hearts, NY shirt because she loves i love tshirts! :p

Amy beli Vivienne Westwood flats (!!!!!!!!!!) from Lush Serepidity. Jealous ni! :p Omg kedai tu mother-daughter business tau. And ade this photog nak tangkap gambar kedai dorang. Her mom was like 'mother daughter same oso' and cam bosses around the photog. I saw her daughter's expression. Nampak cam embarresed gile! haha

Ade this stall and jual second hand, price? You name it! haha tapi takde barang lawa langsung. Old Blossom pun takde. Barang comel je sume haha. The other side of the room takde ape sangat kan? I tak ingat lah kedai ape.

Then! Amy was approched by Karen and her friend Gwen from TiC. Dorang nak tangkap gambar die and she tooks pictures of us too! haha jotted down what we were wearing extremely fast, kitorang cam relaxxxxx haha Almost everything Amy wore was bought online and offline-online haha I sedut perut gile babi siot :P :P haha

Then jalan lagi, sorry kitorang round that place gazillion times. Ade this girl nak amik gambar. I was blur that time and i thought it was Ila's camera! hahaha sebab Ila nak tangkap gambar time tu! And there's this guy ubbbberr comel doh mat salleh lagi :p

Kitorang jalan pegi bawah, velvet room? Ila beli bag from Us Us Us Clothing. I nak tapi taknak haha i asked the dude about the watch, die cakap habis :( she also bought an Eiffel Tower ring from Lah Lah Land, bile jumpe kitorang cam 'Ila beli!' so u, dude! :p Nothing much lah

If u noticed, i haven't bought anything yet. Tau takpe! Sedih pasrah sembilu sume ade haha over. I teringat pasal the floral top tu tapi i lupe dari mane. Then i try tengok dekat Ugly Duckling and yes kat situ. I felt like stomping the other girls head sebab suke block jalan. Couldnt decide nak beli polka ke floral, same style. So i panggil Amy (die teman Ila duduk bawah sebab Ila dah reserved baju tapi tak beli so cam yeahhhz) die cakap polka. So yeah! haha

Ade this ring lawa! Tapi RM40. Its not even besi berat tu. So mahal! So kene let go lah
Ila beli blazer ni. I lend her money sebab murah rugi tak beli! Now give me good karma, God! :)
And we saw Shantee! haha

Conclusion :

Ila bought a bag, a ring, a blazer
Amy bought a mesh polka dress (not mentioned earlier)
I bought a polka dot top

Total hour spent : 2 whole hours!

p/s : we had a hard time crossing the road haha



One Utama

Beli ticket dekat GSC. Panjang gile line! But we managed to get good seats dekat hall. Then we head off to Aldo haha saje try kasut. Lawa doh. Lepas tu pegi Teh Tarik Place. Kitorang dapat waiter yang terlebih friendly haha and siap approached by this unknown dude i assume pekerja (memang pun) haha. I makan nasi goreng, Amy makan kuey teow. Story mory haha Lepas tu Ila pegi bank. Story lagi. Lepas tu, Ila order bihun goreng, we asked the unknown guy to masak hahaha i think he did. Time Amy suruh cepat sikit die cam 'okaay'. Then bile sampai. 'Cepat tak?' 'Cepat lagi sedap tak sempat nak ______' apetah die cakap haha Amy asked for the bill, i said no we have to go to the counter. Bile pegi counter the waiter dah nak pegi tempat kitorang bawak receipt, baik gile! haha

Pegi Warehouse, pfft. Pegi Miss Selfrgide, iu tried on a shoulder blazer that i thought would never look good on me, tapi try jugak. LAWA GILE! Lepas tu Topshop, sedih gile when i found out yang leather jacketr tu dah takde size 8, tinggal 10 je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO..... depressed

6.30 Naik atas beli drinks. Arif dengan muke tak malu suruh orang belanja, sape yang keje sekarang ni? haha

The movie was, aa? First first je menangis. I cam heartless gile and i tried to cry tapi tak boleh doh! Serious rase macam Hitler that time. Amy, on the other hand, menangis gile babi!!! Layan gile doh haha

Lepas tu pegi MPH. I bought a red journal. Lembut haha and its red!
Masuk Miss Selfridge dengan Topshop balik sebab i nak code number
I asked the Topshop worker pasal leather jacket tu, die check and baam ade last one for size 8
Die cakap boleh reserve for 3 days lepas tu die call and proceed another 3 days! YEAYYYY

WOHOOOOOOOOOO

Arif texted me but i have no i idea tu number sape and Amy cakap tu number abang die, so we replied 'nak ambik ke?' hahahahaha

Balikkkk :)



Mak Lang's Crib

Tengok baby. She's 3 weeks old now. Tapi tido je. Bile dah nak balik baru bukak mata haha. I wa bullied by 4 under 7y/o boys. Dorang tendang i, pukul i, tumbuk i macam macam. haha tapi bile tendang sedap so i asked them to tendang my back haha dorang happy, i pun happy haha. Tangkap gambarz, amboi bab tangkap gambar sume suke haha


Long day kan?????